h1

Lördag eftermiddag och söndagen

20 april 2008

Efter öppethus igår cyklade jag upp till Nova, köpcentrum i utkanten av Lund. Lite nyfiken på att spana in de nya spelen till Wii. Hittade både Mariokart och Dansmattan. Efter lite funderande och lite ångest fick det bli Mariokart, dansmattan får vänta till nästa lön. Så i går eftermiddag/tidig kväll spelade jag Mariokart. Senare på kvällen var jag och Johan till Maria, Christian och Elliot och spelade spel och drak vin. Melissa och Henrik gjorde oss sällskap också. Det var trevligt 🙂

Idag söndag så har jag och Johan varit väldigt hurtiga. Vi har cyklat ut till Lomma, drygt en mil. Spelat fotboll med bland annat Johans arbetskollegor i Lomma i cirka 1,5 timme. Sedan cyklade vi hem igen från Lomma, drygt en mil till. Det känns i mina ben vill jag lova. Men var jättehärligt att spela fotboll på gräs, i strålande solsken. Det var ett tag sedan. Innefotboll är inte alls lika skoj. Sedan kom vi hem och duschade och så. Efter det ut var vi ut på stan och åt en kulglass, gott.

Johan har åkt till Helsingborg för att se fotboll nu. Han sover där i natt för han ska på någon konferens i närheten måndag och tisdag. Själv ska jag så småningom äta någon middag. Är galet trött också så det blir nog tidig säng. Lär vara nog svårt att ta sig upp i morgon i vilket fall. 

Hoppas ni haft en bra helg.   

Lämna en kommentar