h1

Bloggande från jobbet

17 april 2008

Sitter på jobbet och har inte så mycket att göra så jag surfar runt lite. Sitter och filosoferar på vad jag ska ha för kläder på mig i morgon och kommer inte riktigt fram till något. Måste ju se reprecentabel ut ju 😛 I kväll blir det först till att se på fotboll på TV och sedan spela fotboll med det där mixed laget som jag är så förtjust i. Åter igen fått höra att vi är folk men det tror jag först när jag ser det nu mer.

Fotbollen på TV ska vi se hemma hos Magnus och Vero. Ska bli jättekul att se deras nya lägenhet. Fotbollen vi spelar i kväll är apasent. Å jag måste upp vid 6 tiden i morgon på morgonen. Ja jag känner mig verkligen motiverad. Men kan nog sova ett tag på tåget sedan iaf. Vet inte om jag hoppas på att det ska gå bra eller dåligt i morgon. Men visst alltid trevligt om det går bra. Det kommer däremot ge mig något att grubbla på i massor. Är inte säker på att jag vill om det blir så.. blir sådana avstånd. Men det är fortfarande ett senare bekymmer. 

Nä göra nått vettigt här kanske.. om jag kan komma på nått. 

En kommentar

  1. Jag hoppas att du inte tar ut dig för hårt ikväll. Så du inte somnar imorgon på dan.
    KRAAM



Lämna en kommentar